مدیرعامل باشگاه راه‌یاب ملل مریوان گفت: با توجه به محقق نشدن کمک‌های مالی و عدم حمایت مسئولان، راه‌یاب ملل مریوان از ادامه حضور در لیگ برتر والیبال انصراف می‌دهد.

واليبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، خبات بیگلر از عدم حضور و تیمداری در لیگ برتر والیبال در سال ۹۹ خبر داد و افزود: سال ۹۸ مسئولان استان و شهرستان وعده‌هایی مبنی بر کمک مالی به باشگاه دادند اما متأسفانه وعده مسئولان عملی نشد و همچنان باشگاه نتوانسته است قراردادهای سال ۹۸ را پرداخت کند و تا به امروز نیز تمامی هزینه‌ها و پرداختی قراردادها توسط شرکت راه‌یاب ملل انجام شده و هیچ کمک مالی و حمایتی از سوی مسئولان به این باشگاه نشده است.

وی اضافه کرد: با توجه به محقق نشدن کمک‌های مالی و عدم حمایت مسئولان و تداوم این رویه و همچنین تسویه نکردن قراردادهای سال گذشته باشگاه، راه‌یاب ملل مریوان از ادامه حضور در لیگ برتر والیبال در سال ۹۹ انصراف می‌دهد و تیم‌داری نخواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه راه‌یاب ملل مریوان ادامه داد: در شهرها و استان‌های دیگر تیم‌های والیبال با عناوین هیات و شهرداری و غیره در لیگ حضور دارند و از حمایت‌های خاص برخوردارند اما متأسفانه در شهر مریوان و استان کردستان این حمایت‌ها هم وجود ندارد و این جای سئوال است.

بیگلر از اعلام خبر انصراف تیم راه‌یاب ملل مریوان ابراز تأسف کرد و یادآور شد: ما هواداران بی نظیر و پرشوری داشتیم که همواره انگیزه اصلی تیم‌داری ما بودند و اینکه تیم راه‌یاب ملل مریوان و این هواداران با فرهنگ در ادامه لیگ حضور نخواهند داشت، جای تأسف است.

وی بیان کرد: در چند سال گذشته در تیم‌های پایه با نوجوانان و جوانان بومی کار کردیم و شاهد استعدادهای خوب این عزیزان بودیم اما به دلیل عدم حمایت مسئولان، زحمات چند ساله باشگاه، بازیکنان و جوانان بومی به بن بست رسیده است.

کد خبر 512478

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha